My Engagement Day

7:56 PM syafira hassan 0 Comments

Assalamualaikum..

Mula-mula sekali nak minta maaf sebab terpaksa tunda untuk post entry yang sepatutnya. Tak tahu kenapa, sejak kerja ni, macam dah tak pandai pulak nak tulis-tulis blog. Macam mood tu asyik tak sampai je kalau nak mengarang. Hmm.Insyaallah, nanti kalau ada kelapangan...(kalau ada), saya akan update post yang lepas-lepas tu.

Kali ni saya nak cerita sikit-sikit la pasal majlis pertunangan saya yang tak seberapa.. Jeng-Jeng Jeng...Eh!! Countdown lagi 52 hari! Kejap je rase. Dah masuk tujuh bulan saya dengan Mazuan mengikat tali pertunangan. Alhamdulillah. Kedua-dua keluarga saling menerima. Ececeh... Kat bawah ni ada sekeping dua gambar yang sempat di ambil semasa hari pertunangan saya (2 November 2013). Bersempena cuti awal Muharram.


mek up : emi rosnita hassan
veil : nuraini hassan ( beading by syafira hassan)
baju : encik mazuan mohammad (Masjid India)
pelamin : alina hassan
picture : sabri ismail


perbincangan penting sedang dijalankan. kelihatan encik mazuan berada di depan sekali. erk,..
Masa acara merisik tu, memang tak ada balas-balas pantun bagai. Semua pakat straight to the point je.. Tapi cuba tengok gambar diatas, kelihatan encik Mazuan ada bersama! Eh, ni dah langgar adat, macam mana la dia boleh ada sekali masuk. Ishk..

Ini mak encik Mazuan, tengah sarung cincing kat tangan cik Syafira.
Cuak! hihihi. sekali Mak Encik Mazuan cakap, "Besar jgk jarinye ye...". (T.T) Sedih tau nggak.. Ah, takkisah,janji dapat cincin sebentuk. makin besar jari,makin besar saiz cincin, makin mahal harganya. haha.

Besties!!! Yang sama-sama memeriahkan majlis. Terima kasih kerana sudi datang. :)

Kaum kerabat yang setia menyokong,menyumbang,mengsumbangkan majlis, dari awal hingga akhir. 

Rase tu je kot nak cerita pasal majlis pertunangan hari tu. Nanti next post saya cerita pasal persiapan kahwin pulak ok? 

Bye, Assalamualaikum,

SYAFIRA


You Might Also Like

0 komen penambah rasa: