badak,

Second start

7:06 PM obirama 0 Comments

Dengan lafaz bismillah saya dengan ini mengisytiharkan diri saya sebagai pemilik utama blog ini dan cik syafira akan menjadi assistant saya berkuat-kuasa serta merta.(Clap3x...)


Sebenarnya plan untuk berblog bersama dah lame disebut cuma asyik tangguh sebab tuntutan kerja,anak2 dan selalu ke oversea.So plan tu cume tinggal plan.so bile tgk dalam inbox


saya dah buat satu blog.sila2 la masuk syafiramaz kalau rajin

Adeh...tengok nama blog pon dah tau menyalahi akta skmm pindaan 2012..dah la name letak belakang pastu letak separuh je..haha nak je marah tapi masih ingatkan anak2 so bersabar aje la kikiki. marah2 pon terai la ejas blog ni sana situ sket and jadi la blog ni seperti hari ni.


Disebabkan cik fifi tak sempat nak add, so proses mengeadd diri pon dibuat sendiri..lepas ni kalau segala post yang kemas,bermutu,berilmiah dan elegan adalah dari saya dan post2 yang tidak berkenaan juga dari saya.
Akhir kata, kalau takut dikejar badak jangan berumah di tepi  shell.peace



You Might Also Like

0 komen penambah rasa: